Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Jennie - 23 juni 2010 20:03

Nu har jag städat allt förutom toaletten. Och det ska jag definitivt göra senare!

Fredrik kom hem precis och han luktade såååå illa så jag va tvungen att skicka honom direkt in i dushen. Har jag nämt att denna graviditeten har gjort mig väldigt känslig mot kroppslukter? Eller säger man kroppsdofter? Det är inga dofter i min näsa i alla fall för det stinker verkligen! Fast Fredrik luktar såklart väldigt gott när han inte har jobbat precis=)


Nu ska ni få se min nya parfym som luktar väldigt gott. Den luktar ganska sött, men ändå fräsht. Jag tycker  inte om när dom är för söta, eller för starka heller..


Denna lilla godingen har jag alltså fyndat hem! Den kostade lite över två hundra nånting, kommer inte ihåg exakt men den hade kostat 405 kr! Bra pris!

Min hårinpackning som jag har visat tidigare (Aussie) Köpte jag ju med och den kostade bara 89 kr idag men brukar kosta 125 kr! Fyndat!!


  Dessa underbara Svenska jordgubbar från Halland som ni ser på förpackningen ska efter att vi har grillat, som vi ska göra nu, hamburgare tydligen, slinka in i min mun och NJUTAS av! Herregud vad goda domär! Lätt värda lite mer än 50 kr!!


Och här ser ni min debutanvändning av en torkvinda=) Jag tycker att det är så härligt att sova i utomhustorkade lakan och det känns ju väldigt bra för naturen att göra såhär med! Det ska jag fortsätta med heela sommaren!!=) Snacka om husligt!


Nu ska jag sätta på min kläder som jag kan gå ut och visa mig offentligt i så vi kan åka och handla. Jag har kommit på att jag inte kan ha några andra bralllor än mina leggings och strumpbyxor. Så det får nog inhandlas några fler par av dem..=)

Av Jennie - 23 juni 2010 18:40

Kära läsare.

Denna dag har jag spenderat helt i min ensamhet känns det som. Det är väldigt ovantligt för mig eftersom att Fredrik alltid va hemma innan, men jag tycker att det är skönt att vara ensam med. Inte för att jag inte uppskattar Fredriks sällskap, för det gör jag verkligen! Men jag blir så mycket effektivare när jag är själv=)

Idag har jag till exempel tagit mig ner till stan och köpt dubbelsängslakan och hårinpackningen som jag visade i ett tidigare inlägg och en Parfym, för jag har verkligen inte haft en parfym på några veckor, och det är INTE okej! Jag ska visa parfymen lite senare=)

Sen har jag tvättat hela dagen och tvätten hängde jag upp ute på tvättvindan! Helt full är den nu med handdukar och lakan! Jag hoppas att det hinner torka för det är lite kallt ute och det är inte mycket sol som når dit just nu..

Sen har jag lagat mat och gjort en matlåda till Fredrik i morgon. Hur huslig är inte jag? Nu ska jag bara städa upp här inne med, i köket och badrummet och så måste jag dammsuga, och sen ska vi handla och sist men INTE minst så ska jag äta Svenska jordgubbar ikväll som jag köpte innan!

Det är så gott så att mina smaklökar nästan hoppar av lycka!!

Av Jennie - 23 juni 2010 13:03

Godmorgon!

Inatt har jag sovit mycket bättre. Och klockan halv tolv somnade jag om och sov till halv ett. Inte okej! Men skönt va det och nu sitter jag här och känner mig som en riktig zombie.

Idag ska jag tvätta och handla lite mat och diska och städa och fixa och grejja. Men just nu känns det som att jag inte kommer orka någonting alls.

I morse hade jag och bebis mysstund och man känner verkligen med handen utanpå magen när h*n rör sig och vänder och sparkar och bökar runt.. DET är mysigt! Men det är nästan sjukt hur h*n kan få plats när min mage knappt existerar, som det känns på morgonen. Tydligen så gör h*n det i alla fall.


Nu började jag plötsligt skriva h*n alltså. Det kändes mycket bättre än att skriva "den"=)


Nu måste jag starta min dag. Vart är solen när jag är ledig föressten?


Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards