Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Jennie - 18 juni 2010 22:22

Jag är medveten om att jag nästan alltid bloggar väldigt sent och det vill jag ju egentligen inte men det bara blir så när jag jobbar tills på kvällen.

Denna dagen har varit lite enklare i alla fall och tur är väl det för jag hade inte orkat ha det som igår. Det är inte lätt att vara havande och inte kunna äta på fyra timmar! Inte tre timmar heller. Helst skulle jag stoppa i mig något litet helatiden=)


Nu har jag en ledig helg framför mig i alla fall och det är jag värd! Det ska bli så skönt och jag ska försöka få gjort lite nytta och kanske umgås med Malin om hon har tid för mig och så ska jag faktist kolla på bröllopet på TV i morgon! Inte hela dagen såklart men jag tycker att det kan vara intressant att se när dom gifter sig i alla fall!

Jag tycker synd om dom! Jag skulle verkligen inte vilja att hela sverige kollade på mig på tv när jag gifter mig, plus att det är huuuuuuuuuuur många som helst som kommer på deras bröllopsfest och till kyrkan och allt! Dom har ju inte en chans i världen att hinna prata lite med alla, dom vet ju inte ens vilka alla är!

Nä fy vad hemskt. När jag gifter mig, vilket ligger mer än 10 år fram i tiden, eller något, så ska jag ha ett lagom stort bröllop. Inte litet, men lagom.


Bebis sparkar lite nu, men igår kväll fick jag inga sparkar som jag trodde. Det va tråkigt=( Kanske får jag några till ikväll=)

Fredrik har fortfarande inte känt dom, men det är svårt! Bebis slutar ju alltid när han ska känna!


Nu är jag redo för sömn!!


Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards