Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Jennie - 13 juni 2010 16:11

Godmorgon! (Det är morgon för mig för jag la mig sex i morses)


Kvällen och natten på jobbet va lugn, och det tackar jag gud för, för jag va så enorm otroligt trött! Och jag lovar, bebisen sparkar nu för jag har då inte känt något sådant förut i alla fall. Det är som buffar på samma ställe några gånger, och så kanske på ett annat ställe lite senare, och det är när jag sitter eller ligger ner som jag känner det.

Det är lite läskigt=)


Jag har jätte brottom nu, men jag tänkte svara på en fråga som Ida (Fredriks syster) Frågade: Nej, min mormor (som på bilden ser lite arg ut fast är världens gladaste) jobbar inte på ett cafe på björkäng, eller va det va, utan hon jobbar på City cafeét i Stan. Ett pensionärsfik som alla stans pensionärer går till. Hon är egentligen pensionär själv med då hon fyller 80 nästa år men hon är så pigg och gillar att jobba=) Fast det är ett ideélt arbete kan man säga. Hon är verkligen bäst i världen och har gett mig så mycket i mitt liv så jag aldrig ens kommer hinna ge tillbaka ens hälften!

Hon förtjänar verkligen det bästa!


Nu ska jag borsta tänderna och springa till bussen för att jobba lite till. Sen är jag äntligen ledig på Måndag!!



bye.

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards