Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Jennie - 15 juni 2010 22:58

Gud vad jag tycker allt luktar kattmat idag!?  Inte för att jag tycker att kattmat luktar så jätte illa, men ändå..

Fredrik har fått sina glasögon idag och han passar faktiskt jättebra i dom! Det är ju en ovan syn att han plötsligt går runt med glasögon, men snyggt är det=) Han ser plötsligt väldigt mogen ut!=)


Alltså guuuud vad Fredriks pyttipanna luktar kattmat nu!! Helt sjukt!


Jaja, nu kommer det i alla fall en bild, som visserligen är från igår, men det är ju såklart min mage, när jag ligger ner, så den ser miiiniii liten ut, men den bulan, som  alla fall jag ser har absolut inte funnits där innan där jag va ogravid.  Men som sagt, ni som inte känner min mage ser ju såklart ingen graviditet än=)


 

Haha, guuud vilka dåliga bilder jag tar!! Förlåt!!=)


Nu ska jag sova!!! Det behöver jag så SÅ mycket! Godnatt!

Av Jennie - 15 juni 2010 21:54

Godkväll.

Riktigt roligt att det va många som kommenterade vilka ni är som läser=) Men mera vill jag ha=) Några till kan väl visa sig i alla fall?=)

Bloggen är som sagt öppen för ALLA och alla får läsa, hela släkten och hela Fredriks släkt med om dom vill=) Även om jag skriver mycket om vad jag gör och sånt på dagarna med så är det ju trots allt en blogg som är skapad för att alla runt omkring ska kunna följa oss genom graviditeten..


Idag har varit en skitdag. Jag va såå trött när jag skulle gå upp. Jag tror nästan aldrig att jag har varit så trött och matt när jag har gått upp förut. Det är verkligen inte bra för mig med alla tidsomställningar som jag utsätts för. Jag behöver rutiner. Men till jobbet kom jag i alla fall, sex minuter för sent och kasst som tusan mådde jag. Matt, yr, illamående, svag, svimfärdig. BLÄ! Så på min rast gick jag och köpte järntabletterna som jag skulle börja med i v.20, för jag tror det är järnet som det är för lite av i min kropp. Det känns inte mycket bättre än, men det kommer väl hoppas jag.

När jag står upp kan jag lixom inte stå still, jag måste röra mig annars orkar jag bara inte stå upp. Det är skitjobbigt men det går väl säkert över snart, bara jag stoppar i mig lite järn nu varjedag..

Ont i bebismagen har jag idag med. Och idag har jag nog inte känt en enda liten spark, och då blir man ju såklart orolig, så nu börjar den EVIGA oron om sparkarna.

Förut, i början kunde jag bli galen på om ett symptom försvann ens lite, Typ när brösten slutade ömma, då va mitt liv typ över. Eller när illamåendet försvann i några dagar, då va det med livets slut typ. Men det gick ju bra...


Nu kommer alltså mitt liv handla om om det sparkar i min mage eller inte. Bara så ni vet.

Men det ska bli skönt att komma på ultraljud i morgon i alla fall. Men tänk om dom säger att något är allvarligt fel?! Guuuuuuuud.


Nä nu måste jag sluta göra så långa inlägg helatiden, läser någon ens ända till slutet?


Av Jennie - 15 juni 2010 00:43

Jag tänkte lägga in bilden på min mage nu men självklart så ville inte telefonen och datorn kommunicera via bluetooth just nu så ni får snällt vänta tills i morgon..


Och ja Phia, det är det dära rollercoaster spelet som vi spelar=) Det är faktiskt riktigt roligt, även om jag fortfarande inte vill erkänna det officiellt eftersom att det är typ som sims, tiden går helt otroooooligt fort och vips, så har det gått en hel dag, och jag kan sitta vid sånna spel i flera veckor om det blir riktigt illa. Inte bra!! Måste röra på mig!! Annars kommer jag inte ens kunna klara  av att trycka ut det här barnet som redan är femton cm!! Och som boxar mig i magen=) ochi morgon är det v.19

Herregud vad tiden går fort!


Godnatt! ( om jag ens kommer kunna sova för det är fortfarande dag för mig..)


  Ersättnings bild, min lillebror med en låda glass som han lyckligt slickar i sig..

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards