Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Jennie - 22 juni 2010 11:36

Godmorgon igen. Det blev inga fler inlägg igår för när jag kom hem från jobbet en halvtimme senare än jag brukar, alltså tio i tolv då va jag både stressad och trött och utmattad och mådde allmänt dåligt.

Jag kunde inte sova inatt heller. Jag va bara stressad. Jag somande och vaknade och vände på mig säkert 500 ggr i timmen kändes det som. BLÄ!


Nu sitter jag här och har ångest över att jag börjar om två och en halv timma och bara vill ut i solen. Jag har inte ens ätit än. Så jag måste dra, men jag tänkte faktiskt bjuda på lite bilder!!=)


 

Detta har blivit min nya maträtt på jobbet. Det är faktiskt gott.

Jag inbillar mig att det är liiite nyttigare än allt annat med=)


Såhär trött blev jag på min rast när jag inte hade ngt att göra! Alltså inte åt eller pratade i telefon eller blev tvungen att hjälpa till någonstans..


  Och den här härliga bilden är på Olivens uteservering! Jag tycker att det är Borås bästa resraurang, i alla fall bland dom bästa och Oliven ligger granne med mitt jobb och retar min näsa med häärliga dofter varjedag. Där ska jag om exakt en vecka och två dagar fira min första semester dag, bokat bord klockan sju med Malin och denna kväll sjunger även Erik Grönwall på torget. Det kommer bli en fantastisk första semesterdag!!

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards