Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Jennie - 4 juni 2010 21:19

Nu är ni nog jäkligt trötta på att höra det här; Men jag är SÅ trött! Verkligen helt utmattad. Jag nattade precis min lillebror genom att läsa två godnattsagor, en om en björnfamilj, och en om halvad och brandbilen och jag somnade nästan själv. Eller jag hade nog gjort det om jag inte visste att jag måste borsta tänderna och tvätta av sminket och sånt jobbigt. Varför tvättar man egentligen inte av sminket så fort man kommer hem? För det fins inget jobbigare när man är trött och bara vill SOVA!


Idag har jag kört bil helt själv. Jag skjutsade kläder till min bror som är hos en kompis i Dalsjöfors. Det gick väldigt bra. Mycket bättre än när det är någon som sitter brevid och tjötar på mig.

Jag borde nog köra mera själv.


Jag har köpt ett par skor idag med. Mina älskade ballerinas som jag hade förra året försvann mystiskt när vi flyttade. Jag kan inte fatta vart dom är. Men nu har jag köpt ett par andra iaf och dom är med fina. Men inga slår dom söta jag hade förra året. Jag komer inte ge upp hoppet om att dom kommer fram!


Nä, sängen bums! Jag somnar här snart! Och inatt sover jag ju hemma så jag blir helt själv i sängen. Ingen Fredrik=( Han är och lanar i Hillared.


Jaja, godnatt!

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards