Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Jennie - 1 juni 2010 18:16

Nu är jag åter igen utmattad. Jag har sprungit som en tok heladagen och varit otroligt kissnödig och jag hann inte ens kissa. Eller äta.

Men nu sitter jag åter i min soffa och idag kan jag njuta lite mer av det för jag städade ju så fint igår, halva lägenheten är i alla fall ren. Fredrik har lovat att göra mat till mig snart.


I morse när jag kom till jobbet så frågade en jobbarkompis som är utländsk och väldigt godhjärtad mig om jag fått någon present av min pojkvän för att jag är gravid. Då sa jag att jag inte hade fått det och då blev han förvånad. Tydligen så ger dom kvinnan presenter för att hon är gravid i hans hemland. Men då tyckte jag att det va lite fel, för varför ska mannen ge present till kvinnan när han faktiskt är lika gravid själv egentligen?

Nä, även om jag såklart förstår att det är en vacker gest så tycker jag inte att det ska vara så.


Nä, om jag skulla försöka orka sätta upp gardiner i köket med och sen vika in tvätten som jag va duktig och tvättade igår. Sen ska jag även ha ett analyssamtal med frugan, hon hade visst något intressant att säga mig!


Later!

Av Jennie - 1 juni 2010 00:16

Okej, lite sent men det blev en film hos grannen med. Grillat va gott idag med, kan det ens vara äckligt? Efter denna sommaren så kommer jag nog nästan vara trött på det, om det nu är möjligt.

Jaja, en bild lovade jag och det ska ni få.

Jag ska upp om 7 timmar så jag avslutar här! Godnatt!


 

Ja dagen putmage alltså. Nu känns det som att jag gav er falska

förhoppningar när jag skrev innnan att den kändes så stor idag.

Den gör inte det längre faktiskt. Men men, något är det ju alltid.

Det är v.17 i morgon med! Tiden går alldeles för fort!

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards