Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Jennie - 19 juni 2010 20:39

Finns det ens någon som kan förstå den enorma lyckan där det är någon som rör sig inuti?

Av Jennie - 19 juni 2010 18:51

Nej, jag tänker inte städa idag. Jag är ledsen och lipig och jag vill inte städa.

Jag vet inte så mycket om varför jag är ledsen idag, men det måste väl ha med hormoner att göra eller något, som vanligt.


Det är viktigt för mig att bli tagen på allvar idag. Jag vill bli sedd.


Det är skönt att jag är ledig idag för jag behöver det verkligen! Ladda om och försöka samla ny energi till att verkligen orka.


Synd att jag får ångest när jag bara sitter inne, för jag måste ju egentligen promenera och sånt mycket. Men hur ska man orka tänka på det varjedag? Nä, inte en sån här dag.

Av Jennie - 19 juni 2010 14:54

Nyss så blev det alldeles hårt på ena sidan på min mage en stund, sen kändes det som att det va någon som vände lite på sig där inne. Undra om det är bekvämt att ligga där inne eller om det bara är trångt och jobbigt?

Jag tror det är mysigt, varmt och skönt.


Det känns som mensvärk i ryggen med. Är det normalt? Ska man känna som mensvärk i ryggen? Jag har för mig att det inte är bra så jag blir alltid orolig då, men det måste väl få göra ont i ryggen med?


Jag sitter och läser en massa på minbebis.com och läser lite om dom stackarna som får missfall eller något som inte stämmer. Då börjar jag nästan gråta för att det är så himla synd om dom. Jag vet inte vem eller vad det är jag ska tacka för att det har gått bra för oss hittills, men tack!


Hur kan man ens vara så lipig som jag är idag?


Nu ska jag kolla på när dom säger ja till varandra i kyrkan snart=)


Dagens fråga: VAD ska vi göra på midsommar?

Av Jennie - 19 juni 2010 13:39

Idag är jag bara trött. Jag är sur och lipig och vill helst inte göra någonting, men om jag inte gör någonting så kommer jag få väldigt mycket ångest för att det är så stökigt och äckligt här.

Bebis vill inte sparka, varken igår kväll eller idag morgon eller nu. Då blir jag med sur.

Jag kollar på bröllopet men dom gifter sig ju inte än. Det är tråkigt att kolla på när dom bara pratar och sånt.


Ja, jag är väldigt nevativ idag. Jag vet inte riktigt varför men jag får väl vara det då. Mitt hår är tovigt och slitet och jag måste klippa mej men jag vill inte


Vi vet inte vad vi ska göra på midsommar. Ingen aning faktiskt. Men vi vill gärna göra någonting så om någon har förslag så säg det.


Jag återkommer.

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards