Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

Jag önskar mig att jag ska vara modig.

Av Jennie - 18 oktober 2010 21:51

Godkväll.

Idag har jag suttit hos mormor på cafeét. Dom hade det hur lugnt som helst och jag trivs så bra med att bara sitta där och dricka kaffe och filosofera och prata med mormor.

I morgon fyller jag alltså år. Det känns som att jag vill ta tillbaka varenda önskan jag någonsin haft om något materiellt ting.

Det enda jag önskar mig är att alla jag älskar ska må bra och vara lyckliga, för när det inte är så så förstår man hur sjukt lite alla saker man vill ha betyder egentligen.

Jag behöver ju knappt en enda sak av det som jag har önskat mig. Jag har det så fantastiskt bra.

Jag fyller år, jag är ledig hela dagarna men får pengar så jag klarar mig ändå, jag får snart ett barn tillsammans med den jag älskar. Jag behöver ju faktikst inget annat.


Eller jo, jag behöver mod att klara all smärta som väntar på mig. Det behöver jag faktikst väldigt, väldigt mycket.


Godnatt.

 
 
Ingen bild

Anne-Lie

19 oktober 2010 20:41

GRATTIS JENNIE!!!!!!!!
Hoppas att din födelsedag varit bra och att du har blivit firad!!

Jättekram!

Jennie

20 oktober 2010 11:15

Tack så mycket=) Jag har inte blivit så mycket firad än men släktkalaset är på lördag=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 4 februari 2011 10:53

Hejsan! ville bara påminna om att jag har en ny blogg, för att denna inte funkar så bra! Men besök mig på: alskadeingen.blogg.se   ...

Av Jennie - 2 december 2010 15:51

Hejsan. Ledsen för dålig uppdatering, men det har ju hänt en del den senaste veckan=) Gabriel valde ju inte att komma ut själv så det blev igångsättning på Måndagen den 22:a. För er som inte vet redan alltså. Fast det gör väl dom flesta. Ha...

Av Jennie - 15 november 2010 15:52

Nu väger jag 69 kg, bara så ni vet. Om ni någongång ska kalla mig tjock så är det nu, för jag tänker ALDRIG mer vara tjock. Om jag inte blir gravid nån mer gång i livet då så klart. Men fattar ni!? Jag har gått upp 16 kilo! Det är nästan inte okej. O...

Av Jennie - 11 november 2010 18:24

Hejsan. Verkligen ledsen att jag bloggar så sällan nu för tiden. Det är denna DUMMA datorn som inte klarar av min bloggsida. Ni skulle inte heller blogga om det tog hundra år att skriva ett inlägg. Jag får till och med vänta när jag måste sudda lit...

Av Jennie - 29 oktober 2010 17:09

Hejsan. Nu ska ni få höra! Det kan möjligtvis vara lite intimt så ni som känner att ni inte vill ta del av lite halvintim info om mig kan ju sluta läsa här.. Jo, igår upptäckte jag att mina bröst har börjat läcka! Visserligen läcker dom inte a...

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards