Direktlänk till inlägg 2 december 2010

Tillbaka igen=)

Av Jennie - 2 december 2010 15:51

Hejsan.

Ledsen för dålig uppdatering, men det har ju hänt en del den senaste veckan=)


Gabriel valde ju inte att komma ut själv så det blev igångsättning på Måndagen den 22:a. För er som inte vet redan alltså. Fast det gör väl dom flesta.

Han vägde 3735 gram och mätte 53 cm. Han är verkligen det mest underbara som hänt mig. Han är verkligen värd allt det jobbiga som det innebar att vara gravid. Han är värd det så hiiiimla mycket!


Det kommer en gravidhistoria och en förlossningsberättelse på bloggen inom några dagar och lite bilder ska jag lägga upp med, men sen skriver jag inte mer i denna bloggen. Jag kanske fixar en "ny", alltså på en annan sida, men bara om jag kan ta med mig alla inlägg från denna sidan, för jag vill ha kvar samma blogg, men inte på bloggplatsen. Men det är inte heller säkert för jag vet inte om jag vill lägga så mycket  tid på att sitta vid en dator när jag har världens mest fantastiska lilla bebis att lära känna. Men det kan hända att det blir en blogg med lite mindre uppdatering än vad man kanske bör uppdatera i en blogg så att ni ändå för följa honom lite, för den kommer ju handla mycket om Gabriel i sånna fall.


Nu ska jag börja fila på en graviditetshistora, som jag vill kalla det=) Den kommer handla lite om hur det "gick till" alltså inte hur vi gjorde honom, för det tror jag ni förstår =), men hur jag tänkte och sånt och sen hur det va att vara gravid. Ganska öppet, men jag behöver verkligen skriva ner det och jag blir bara glad om någon vill höra med=)

 
 
Jos

Jos

2 december 2010 19:22

Åh äntligen! Jag vill läsa nuuuu! :)

http://Zarabi.blogg.se

 
Natha

Natha

12 december 2010 10:20

Så glad för er skull :). Gabriel är verkligen supersöt!

http://yarp.blogg.se

 
Frida | 21 år & 2-barns mamma!

Frida | 21 år & 2-barns mamma!

26 december 2010 20:57

Tack, tack! Nej, han kan inte gå själv än. Men han kan gå med stöd eller om jag håller han i händerna. Då ringlar han framåt :)

Hur går allt för dig och lillkillen?

http://fridadrotz.blogg.se

 
sofia

sofia

29 december 2010 15:12

hej! å grattis!! :)
här finns en bra sidan med utvecklingssprång: http://www.familjeliv.se/Foralder/Wiki/a190.html

http://soffilina.blogg.se

 
carrå - 19 år och mamma

carrå - 19 år och mamma

3 januari 2011 17:55

Grattis :D

http://ettnyttsteg.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 4 februari 2011 10:53

Hejsan! ville bara påminna om att jag har en ny blogg, för att denna inte funkar så bra! Men besök mig på: alskadeingen.blogg.se   ...

Av Jennie - 15 november 2010 15:52

Nu väger jag 69 kg, bara så ni vet. Om ni någongång ska kalla mig tjock så är det nu, för jag tänker ALDRIG mer vara tjock. Om jag inte blir gravid nån mer gång i livet då så klart. Men fattar ni!? Jag har gått upp 16 kilo! Det är nästan inte okej. O...

Av Jennie - 11 november 2010 18:24

Hejsan. Verkligen ledsen att jag bloggar så sällan nu för tiden. Det är denna DUMMA datorn som inte klarar av min bloggsida. Ni skulle inte heller blogga om det tog hundra år att skriva ett inlägg. Jag får till och med vänta när jag måste sudda lit...

Av Jennie - 29 oktober 2010 17:09

Hejsan. Nu ska ni få höra! Det kan möjligtvis vara lite intimt så ni som känner att ni inte vill ta del av lite halvintim info om mig kan ju sluta läsa här.. Jo, igår upptäckte jag att mina bröst har börjat läcka! Visserligen läcker dom inte a...

Av Jennie - 28 oktober 2010 14:52

Hejsan. Jag kom precis hem från stan. Jag hatar att åka till stan nu för tiden för jag kan inte gå. Det gör ont. Jag vaggar så jag nästan faller omkull. Jag va hos barnmorskan och där konstaterade även hon att bebisen är ingen liten pluttbebis. H...

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards