Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

Lite bilder på vad jag köpt.

Av Jennie - 14 oktober 2010 18:32

Nu har jag varit i stan. Jag ville ha så mycket saker till köket, men jag ville lixom ha så mycket så jag köpte ingenting. Skitbra egentligen=)

Men jag va på barnvagnscentralen och där köpte jag saker som vi faktiskt troligen kommer behöva. Jag köpte två söta nappar, en nappflaska, ett nagelsaxset med nagelsax, nagelklippare och en liten liten fil, en napphållare och två söta pyamasar. Jag har ju köpt lite mer kläder och en liten overall och sånt som jag inte har visat, sen har jag fått lite kläder från Fredriks syster Marica och lite från Ida men jag kan ju inte ta kort på allt=)

Men jag har lite bilder på pyamasarna jag köpte idag och så försökte jag få en liten bild på garderoben som nu är inredd och fin=)


 

Här är en pyamas med små apor på=)


 

Och här är den sötaste med små kossor.


 

Jag tyckte dom va så extremt söta=)


 

Ni ser kanske inte så mycket av denna bilden med det är garderoben

med alla kläder och lakanoch filtar och gosedjur och allt annat vi har köpt=)


  Söta va?=)

 
 
Jos

Jos

14 oktober 2010 21:07

ÅÅååh! Gulliiigt! :)

http://zarabi.blogg.se

 
Ingen bild

Anne-Lie

14 oktober 2010 21:10

Hej!
Så mycket fint ni har köpt!! Men nu får ni hejda er så att det finns något att köpa för oss andra...:-)!!

Kram

Jennie

14 oktober 2010 22:19

haha, ja jag försöker hejda mig, men sen blir jag orolig att det ska fattas något när han är ute, så då tänker jag att det gör ju inget om man har lite för mycket saker=) Heller för mycket än för lite!!=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 4 februari 2011 10:53

Hejsan! ville bara påminna om att jag har en ny blogg, för att denna inte funkar så bra! Men besök mig på: alskadeingen.blogg.se   ...

Av Jennie - 2 december 2010 15:51

Hejsan. Ledsen för dålig uppdatering, men det har ju hänt en del den senaste veckan=) Gabriel valde ju inte att komma ut själv så det blev igångsättning på Måndagen den 22:a. För er som inte vet redan alltså. Fast det gör väl dom flesta. Ha...

Av Jennie - 15 november 2010 15:52

Nu väger jag 69 kg, bara så ni vet. Om ni någongång ska kalla mig tjock så är det nu, för jag tänker ALDRIG mer vara tjock. Om jag inte blir gravid nån mer gång i livet då så klart. Men fattar ni!? Jag har gått upp 16 kilo! Det är nästan inte okej. O...

Av Jennie - 11 november 2010 18:24

Hejsan. Verkligen ledsen att jag bloggar så sällan nu för tiden. Det är denna DUMMA datorn som inte klarar av min bloggsida. Ni skulle inte heller blogga om det tog hundra år att skriva ett inlägg. Jag får till och med vänta när jag måste sudda lit...

Av Jennie - 29 oktober 2010 17:09

Hejsan. Nu ska ni få höra! Det kan möjligtvis vara lite intimt så ni som känner att ni inte vill ta del av lite halvintim info om mig kan ju sluta läsa här.. Jo, igår upptäckte jag att mina bröst har börjat läcka! Visserligen läcker dom inte a...

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards