Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Jennie - 7 juni 2010 23:43

Nu mår jag illa!!

Det är inte alls roligt och jag vet inte varför ens, man gör väl tydligen det ibland. Man blir så himla otaggad när man mår illa! Hur ska jag ens kunna föda barn samtidigt som jag mår illa? För jag kommer ju kräkas, det är jag säker på!


Nä, nu får jag sluta snacka om förlossningen som jag tror kommer vara det sista jag gör. Jag orkar inte ens tänka på den mera. Jag lägger den åt sidan tills oktober elller något om vi inte får en överraskning tidigare.


Idag klarade min bror körkortet på trejde försöket=) Grattis till nicke! Jag klarade ju mitt på andra så nu är jag stolt=) Han är ju trots allt man och har övningskört mycket hemma!! Jag körde inget hemma utan tog endast 33 körlektioner. Fast pappa hade iförsig visat mig hur man startade bilen och lärt mig att köra iväg utan att få kärringstopp, så det kunde jag när jag kom till körskolan.


Sen så har nicke bal i morgon som vi ska gå och titta på, det ska bli roligt. Hur myket längtar man inte tillbaka till man stod där själv och glänste lixom? Man går ju typ bara på bal en gång i sitt liv! Jag vill göra det fler gånger!!


Men nu ska jag äta mannagrynsgröt här och försöka få stopp på mitt illamående som annars kommer skena iväg och sluta på toan säkert, Blä!


Puss hej,

Av Jennie - 7 juni 2010 12:51

Godmorgon. Jag har sovit länge, alldeles för länge och mer än jag behöver men det gör jag ju typ jämt..

Jag fattar inte varför min mage är så liten? Inte för att jag är den enda som har en sån liten mage i snart v.18, men ändå, man vill ju att det ska synas nu. Men det gör typ inte det. Bara om jag typ har ätit och sånt, men det är ju inte så konstigt. På morgonen innan jag har ätit så  syns det ingenting. Men min mamma sa att hon inte va större än vad jag är nu heller. Och det är ju olika. När jag ligger ner på morgonen kan man känna själva bebismagen väldigt tydligt. Bara som en liten bula på magen lixom, som absolut inte har varit där innan, men det syns inte när jag står upp.

Jag blir galen på detta!


Kommer jag alltid att vara smal och inte kunna bli tjock? Inte ens när jag är gravid eller? Det är faktiskt inte bara dom som är tjocka som vill vara smala som har komplex! Jag vill få en mage! Jag fattar inte ens hur man kan oroa sig för att gå upp för mycket i vikt? Det känns som att jag inte ens kommer gå upp ett kg, men det gör jag väl säkert sen, men just nu tänker jag så.


Nä blä, jag ska göra mig i ordning och gå till jobbet nu. Sen är jag ledig i två dagar till!? Fast sen jobbar jag stängning i helgen. En riktigt jobbig stängnings helg. Jag ska vara på jobbet klockan två på söndag och jag jobbar till halv 5 på lördagsnatten! Hur ska det ens gå ihop???


Hejdåå.


Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards