Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Jennie - 17 juni 2010 21:16

Godkväll.

Jag har haft en otrooligt hektisk dag. Det känns inte alls bra i mig när jag stressar. Det tycker nog inte det lilla livet inom mig alls om.

Gud, jag blir bara kärare och kärare i det där lilla livet nu=) Den är så vacker och perfekt på bilderna. Innan när man inte riktigt visste så gick det inte riktigt älska det på samma självklara sätt för man visste inte om det va på riktigt eller om det kanske skulle behöva tas bort pga nånting..?

Självklart kan det fortfarande hända mycket, det är ju inte en självklarhet att det kommer ut ett friskt barn, eller ens något barn alls, men förutsättningarna är goda=) Det är mycket enklare att våga älska då.


För det är det som det handlar om, våga älska.


Alltså jag är ledsen över den dåliga uppdateringen nu det senaste, det kommer bli bättre till helgen. Nu ska jag ge all tid som jag har över, vilket inte är mycket till mig själv, jag ska fixa iordning mig för sängen och sen bara ligga i den och glo på tv och SLAPPNA AV! Jag är så värd det!

Jag hoppas på mysiga sparkar i min mage med, och det är jag nästan säker på att jag kommer få=)


Ladda, ladda, ladda är vad jag ska göra! Hörs i morgon!


Bye!




Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards