Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Jennie - 26 juni 2010 13:07

Godmorgon.

Inatt har varit hemskt typ, jag har drömt om spöken igen. Jag drömmer alltid om spöken och jag är lika rädd för dom i varje dröm, men samtidigt så OTROOLIGT intresserad av att veta allt om dom. Varför dom finns och sånt.

Sen så sparkade inte bebis som vanligt igår när jag skulle sova och inte på natten heller och det förstörde ju verkligen hela min natt. Och min morgon för då va jag helt nervös. Rädd.

Men sen sparkade den=) Inte lika mycket som vanligt, men jag har läst att dom har lugnare perioder och vildare perioder, så jag antar att det kanske är så.


Jaja, igår när vi firade midsommar i alla fall så åkte vi ju båt till en Ö. Det va faktiskt lite spännande då båten läckte in vatten och jag ett tag trodde att jag skulle behöva övervinna kylan och simma i land. Men så blev inte fallet, jag behövde bara doppa en fot när jag skulle gå över i land och det va hemskt nog!!

Vi va på en liiiten liiiten Ö och grillade och såntdära. Jag blev på äventyrshumör så nu vill ju jag tälta typ hela sommaren. Jag är nog fan gjord i ett tält, för mamma och pappa är väärsta äventyrarna. Jag har  i alla fall tältat VARJE sommar av min uppväxt i typ hela europa. Det har varit jätte mysigt. Men Fredrik vill inte tälta med mig. Alltså jag kan tänka mig att tälta i trädgården. Men helst på en camping, för jag älskar campingkänslan! Jag vill ha en husvagn så jag kan få leva lite husvagnsliv med!!


Men igår så kände jag mig som en stadstönt.


Men jag får fortsätta berätta om det i morgon för jag insåg precis hur jäääääääääääävla bråttom jag har!


Later!

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards