Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Jennie - 6 juni 2010 22:23

Godkväll.

Jag är hemma i lägenheten igen och har varit det ett bra tag iförsig! När jag kom hit så satte jag mig inte i soffan! Nä, jag tänkte att det är lika bra att ta tag i städningen direkt så jag städade och satte upp mina skrynkliga gardiner i köket som snart måste tas ner för strykning igen. Men dom får hänga där sålänge så det inte ser så tomt ut..

Sen blev jag plötsligt  världens smartaste kvinna och kom på att vi kunde ha våran bänk, som vi hade i köket i våran förra lägenhet men som inte får plats i köket i denna lägenheten i hallen framför speglen istället. Det är skiiiiit praktikst!! Vi hade ingen skohylla men nu använder jag den som det. Alltså det är skiitsvårt att förklara men det är så praktiskt så att jag nästan smäller av så bra det är!!


Jag är så nöjd! Sen så dushade jag med! Och jag har bränt mig mera idag. Eller alltså jag använde solkräm och allt men jagfick två vackra fläckar på magen och en rand på armen och så..jag blir inte ens jämt röd, alltså jämt fördelat, utan det blir fläckligt, skitfult, men jag antar att jag måste vänja min hud lite sakta och fint vid sol=)


Nä nu måste jag sova men ni ska faktiskt få en bild=)


 

Liten mage idag, och dessutom har jag tagit ur navelpiercingen idag med,

men jag har svårt att tro att hålet någonsin kommer växa igen, för man kan

se igenom det!! Det är lite uttöjt tror jag=) Men jag blir bara glad om jag kan stoppa i den sen igen=)


Godnatt!

Av Jennie - 6 juni 2010 15:05

Idag har jag försökt mig på det här med att sola. Jag är inte så bra på det för det blir alltid för varmt eller så tröttnar jag eller så är det något annat. Men idag blåser det ju så kallt så det blir ju inte ens varmt när man solar. Igår lyckades jag bränna mig på bröstet. Alltså inte brösten utan ovanför brösten. Och jag solade inte ens igår. Jag som tänkte skriva ett inlägg om alla som är dumma nog och går och bränner sig när det faktiskt inte är alls bra för huden,och så går jag och bränner mig själv.

Jag som inte ens tyckte jag va ute igår. Men min hud är ju som sagt inte van vid sol, men om det nu blir en sommar med några dagar sol i år så tänkte jag vänja den lite..

Fast en riktigt fin sommar är ju på att hoppas för mycket, det vet jag ju själv.


Jag vill föressten bo i ett hus, med en trädgård som man kan plantera lite i och som man kan sköta om lite. Den får definitivt inte vara så stor som man inte hinner med att rensa ogräs eller sköta om alla blommor och sånt, för det måste hållas snyggt helatiden, men tillräckligt stor så att man känner att det finns utrymme till allt.


Helt plötsligt vill jag ha ett hus på landet, har jag blivit tant?

Nä, det har jag verkligen inte, men det finns många fördelar med att bo lite på landet. Inte i ödemarken. Man MÅSTE!!! ha grannar. Helst flera stycken. Min värsta mardröm vore ju att bo i ett ensamt litet hus i ödemarken. Det förstår jag bara inte hur folk kan göra!


Det får inte ta mer än 15-20 minuter att åka till en större stad heller. Det är nog mina krav.


Äsh, nu ska jag äta lite humanskost tänkte jag=)


Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards