Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Jennie - 11 juni 2010 23:41

Tröööött!! Varför skriver man egentligen blogg när man är gravid? Haha, man är ju knappt annat än trött på kvällarna, tidigt med.

Jag skjutsade min kära bror till party innan, sen körde jag hem mig själv men vi skulle handla på maxi först, fast jag glömde hämta fredrik för jag va så inne i vilken fil jag skulle välja, så jag fick snällt åka och hämta honom igen. Alltså jag är sämst i hela världen på att fatta vilken fil jag ska välja. Det är helt sjukt vad dålig jag är på det! Det spelar ingen roll hur mycket jag läser skyltarna eller hur mycket jag ser på pilarna på vägen åt vilket håll filen svänger eller går rakt fram, för jag kör alltid i fel fil ändå!!

Men kört själv har jag gjort idag med i alla fall, och jag är så nervös varjegång så att jag knappt andas.


Nu tänkte jag att jag ska sminka av mig (TRÅKIGT) och sen lägga mig i våran stooora skööna säng som jag vill bosätta mig hela helgen egentligen.


Puss

Av Jennie - 11 juni 2010 15:09

Kul att jag förlorar varenda stackars läsare jag har såfort jag inte hinner umgås med min dator, men igår va en mycket hektiskt dag!

Jag och Fredrik gick till stan på morgonen och Skaffade glasögon till honom så inom kort kommer han att se världen som typ mig, som ser som jag ska.


Sen började jag jobba och jag va helt enormt utmattad och trött så jag vet inte ens hur jag överlevde, och sen jobbade jag över och kom hem mitt i natten och sen sov jag och så gick jag upp vid åtta igen och idag har vi sett nicke springa ut och tagit studenten och varit i stan och kikat lite på dom och sånt=) Jag är helt slut och stackars Fredrik är hemma och är sjuk och mår jätte dåligt! Det är väldigt tråkigt! Jag saknar honom nu.

Så då åkte vi inte till Maricas student och det är TRÅKIGT! Men jag vågade verkligen inte köra bil själv i den trafiken! Och mamma vågade inte ens släppa iväg mig heller så dåligt som jag körde idag.

Men vi ska nog åka dit i morgon istället.


Men jag har många bilder som jag kan visa er sen i alla fall=) Det blir väl roligt?



Jaja, nu ska jag äta massa massa maaat som det bjuds på idag och prata lite med min fulla bror och mingla lite med släkten. Jag har föressten berättat för farmor och farfar nu=) Och det är alltså ingen kvar att berätta för! SKÖNT! För jag AVSKYR att säga sånna viktiga och stora saker. Jag får det verkligen aldrig ur mig!


Men nu är det gjort=)

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards