Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Jennie - 3 juni 2010 22:06

Herregud klockan är redan över tio! Och jag ska upp vid sju i morgon! Hur ska jag ens orka det? MEn jag ska sluta lite tidigare i alla fall och det är ju skönt när det är såhär fint väder! Men det är inte särskillt varmt ute tycker jag inte?! Fast inne är det för varmt!


Nä men om man skulle ta och skölja av sig lite skit och sedan umgås lite med sin säng..


Hörs i helgen, med bilder!!=)

Av Jennie - 3 juni 2010 20:36

Ja, ännu en gång är jag hemma från jobbet, det har även idag varit riktigt varmt och mycket att göra!


När jag började på Mcd en gång i tiden, för sisådär tre år sedan så hade jag storlek 27 på brallorna. Och det är det minsta och dom va förstora. Det va då det.

Sedan gick jag upp några kilo den första sommaren och då passade 27:orna. Sen gick det något år och jag tyckte att 27:orna blev lite trånga så jag bytte till ett par 28:or. Dom hade jag länge länge, alltså tills jag blev gravid. Ja, sen bytte jag dom till ett par 29:or. Och nu har jag ett par 30:or, och nu kan jag fan inte stänga dom heller.

Herregud. Ska jag behöva ge efter och ta ett par 32:or? Jag i ett par 32:or känns så fel lixom. Nu kan ingen komma och säga att jag är liten längre! Haha!


Vi får väl se vart detta slutar. Nu ska jag äta iaf!


Hej.

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards