Direktlänk till inlägg 23 juni 2010

Min parfym!

Av Jennie - 23 juni 2010 20:03

Nu har jag städat allt förutom toaletten. Och det ska jag definitivt göra senare!

Fredrik kom hem precis och han luktade såååå illa så jag va tvungen att skicka honom direkt in i dushen. Har jag nämt att denna graviditeten har gjort mig väldigt känslig mot kroppslukter? Eller säger man kroppsdofter? Det är inga dofter i min näsa i alla fall för det stinker verkligen! Fast Fredrik luktar såklart väldigt gott när han inte har jobbat precis=)


Nu ska ni få se min nya parfym som luktar väldigt gott. Den luktar ganska sött, men ändå fräsht. Jag tycker  inte om när dom är för söta, eller för starka heller..


Denna lilla godingen har jag alltså fyndat hem! Den kostade lite över två hundra nånting, kommer inte ihåg exakt men den hade kostat 405 kr! Bra pris!

Min hårinpackning som jag har visat tidigare (Aussie) Köpte jag ju med och den kostade bara 89 kr idag men brukar kosta 125 kr! Fyndat!!


  Dessa underbara Svenska jordgubbar från Halland som ni ser på förpackningen ska efter att vi har grillat, som vi ska göra nu, hamburgare tydligen, slinka in i min mun och NJUTAS av! Herregud vad goda domär! Lätt värda lite mer än 50 kr!!


Och här ser ni min debutanvändning av en torkvinda=) Jag tycker att det är så härligt att sova i utomhustorkade lakan och det känns ju väldigt bra för naturen att göra såhär med! Det ska jag fortsätta med heela sommaren!!=) Snacka om husligt!


Nu ska jag sätta på min kläder som jag kan gå ut och visa mig offentligt i så vi kan åka och handla. Jag har kommit på att jag inte kan ha några andra bralllor än mina leggings och strumpbyxor. Så det får nog inhandlas några fler par av dem..=)

 
 
Nathalie

Nathalie

24 juni 2010 07:01

HAHA, varför inte? Lakan som luktar nygrillat! Bra slogan tycker jag, hehe.
Ha en bra midsommar nu och ta hand om livet i magen :)

http://thelifeofyarp,blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 4 februari 2011 10:53

Hejsan! ville bara påminna om att jag har en ny blogg, för att denna inte funkar så bra! Men besök mig på: alskadeingen.blogg.se   ...

Av Jennie - 2 december 2010 15:51

Hejsan. Ledsen för dålig uppdatering, men det har ju hänt en del den senaste veckan=) Gabriel valde ju inte att komma ut själv så det blev igångsättning på Måndagen den 22:a. För er som inte vet redan alltså. Fast det gör väl dom flesta. Ha...

Av Jennie - 15 november 2010 15:52

Nu väger jag 69 kg, bara så ni vet. Om ni någongång ska kalla mig tjock så är det nu, för jag tänker ALDRIG mer vara tjock. Om jag inte blir gravid nån mer gång i livet då så klart. Men fattar ni!? Jag har gått upp 16 kilo! Det är nästan inte okej. O...

Av Jennie - 11 november 2010 18:24

Hejsan. Verkligen ledsen att jag bloggar så sällan nu för tiden. Det är denna DUMMA datorn som inte klarar av min bloggsida. Ni skulle inte heller blogga om det tog hundra år att skriva ett inlägg. Jag får till och med vänta när jag måste sudda lit...

Av Jennie - 29 oktober 2010 17:09

Hejsan. Nu ska ni få höra! Det kan möjligtvis vara lite intimt så ni som känner att ni inte vill ta del av lite halvintim info om mig kan ju sluta läsa här.. Jo, igår upptäckte jag att mina bröst har börjat läcka! Visserligen läcker dom inte a...

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards