Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Midsommarbilder!

Av Jennie - 28 juni 2010 21:43

Okej, jag fortsätter berätta om midsommar en annan dag. Klockan blev för mycket, igen! Jag ska upp tidigt i morgon för en gångs skull och jobba. Näst sista dagen innan semestern!!=)

Jag har föressten bokat resa till mig och min söta mormor för söndagen den 11:e juli åker vi till malmö och hälsar på Nina (min moster)! Det ska bli mysigt och roligt att mormor följer med! Jag har bokat första klassbiljetter till oss så att vi ska få en riktigt bekväm resa både dit och hem! En havande kvinna och en pensionär behöver lite extra komfort! Men mormor sa att hon skulle betala resan, men jag får lite ångest för hon betalar allt åt mig! Men jag hade rabatt på SJ prio så det blev myyycket billigare i alla fall!


Idag har har legat i solen och myst med bebis. Den sparkar och sparkar och det är så himla skönt att känna att det är ett liv inuti! Men jag har ännu inte känt något när jag står upp. Men det kommer väl. Sen har jag som sagt lagat mat till Fredrik och gjort matlådor till oss men jag har inte orkat ta tag i vårat stökiga kök, mer är att stoppa ner allt i diskmaskinen och trycka på start=)

Den maskinen förgyller mitt liv!


Men jag stressar inte över att det ser ut som ett bombnedslag i vårat hem just nu, för om tre ynkliga dagar har jag semester och då hinner jag ALLT=) Jag SKA gå upp i normal tid på min semster med. Klockan nio noll noll ska jag helst vara uppe, redo för frukost. Kämpa!!


Lite bilder från midsommar i alla fall:


 

Fredrik med en söt keps=)


  Ö-liv!


  Fredrik med sina älskade meloner=) Han till vänster är våran granne Marcus som vi allltid grillar med, plus hans tjej såklart, som inte kom med på bild!


  Våran ö-grill!=)


  Resultatet efter grillen=)


  Och Fredrik som intar alkohol.


Ledsen att inte jag själv kom med på bild men jag har lixom slutat att gilla ta kort på mig själv. Så jag finns ju i alla andras kameror istället. Ska se till att fixa lite nya bilder på mig själv=)


Nu ska jag gå och lägga mig i tid, för en gångs skull!

 
 
Jos

Jos

28 juni 2010 23:26

Varför ska du gå upp tidigt när du har semester? det är ju då man ska sova ut ;) Du är riktigt bra på att sova länge dock! :D haha, diskmaskin är ta mig fan en bra uppfinning! Kan inte leva utan den ;)
Pratade med Johanna, och sa att hon skulle flytta till Källby, då är det ju lite lättare att ses! inte lika långt till stan :D PUSS!

http://zarabi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 4 februari 2011 10:53

Hejsan! ville bara påminna om att jag har en ny blogg, för att denna inte funkar så bra! Men besök mig på: alskadeingen.blogg.se   ...

Av Jennie - 2 december 2010 15:51

Hejsan. Ledsen för dålig uppdatering, men det har ju hänt en del den senaste veckan=) Gabriel valde ju inte att komma ut själv så det blev igångsättning på Måndagen den 22:a. För er som inte vet redan alltså. Fast det gör väl dom flesta. Ha...

Av Jennie - 15 november 2010 15:52

Nu väger jag 69 kg, bara så ni vet. Om ni någongång ska kalla mig tjock så är det nu, för jag tänker ALDRIG mer vara tjock. Om jag inte blir gravid nån mer gång i livet då så klart. Men fattar ni!? Jag har gått upp 16 kilo! Det är nästan inte okej. O...

Av Jennie - 11 november 2010 18:24

Hejsan. Verkligen ledsen att jag bloggar så sällan nu för tiden. Det är denna DUMMA datorn som inte klarar av min bloggsida. Ni skulle inte heller blogga om det tog hundra år att skriva ett inlägg. Jag får till och med vänta när jag måste sudda lit...

Av Jennie - 29 oktober 2010 17:09

Hejsan. Nu ska ni få höra! Det kan möjligtvis vara lite intimt så ni som känner att ni inte vill ta del av lite halvintim info om mig kan ju sluta läsa här.. Jo, igår upptäckte jag att mina bröst har börjat läcka! Visserligen läcker dom inte a...

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards