Direktlänk till inlägg 24 juni 2010

Hej=)

Av Jennie - 24 juni 2010 11:33

Godmorgon!

Inatt har jag drömt många konstiga drömmar, bland annat om en massa spöken. Det gör jag ofta!

I alla fall så grillade vi ju igår, skrev jag det nångång? Hamburgare grillade vi och det va gott=) Mina lakan och handdukar torkade aldrig=( Det va väl för kallt ute eller ngt. Alltså denna sommaren är ju verkligen inte ett dugg varm! Även om det är soligt så fryser man ju ihjäl! Idag ser jag endast ett moln på himlen, det ser ut att vara sådär uunderbart skönt ute, men jag tror säkerligen att jag får en liten köldchock när jag går ut sen..


I morgon (midsommar) Så ska vi följa med Fredriks kompisar till Hillared och åka med en båt till en Ö. Det låter ju trevligt!=) Grilla ska vi nog göra med. Och äta jordgubbar. Det ska i alla fall jag göra! Det ska bli mysigt i alla fall!


Men nu ska jag betala räkningar för det är ju så himla roligt! Sen ska jag se vad jag har kvar som semesterlön och Ja, sen ska jag jobbaa!


Igår kände Fredrik när bebis sparkade i magen!! Helt otroligt, men h*n vände och vred på sig ett ganska bra tag=) Det va roligt=)

Och i morgon är det äntligen v.20 Det känns som att v.20 aldrig kommer för att jag blev bakåtflyttad sex dagar. Men i morgon är det alltså halva graviditeten som har gått! Det känns konstigt. Jag kan inte ångra mig. Jag kommer föda ett barn.

Det kommer lixom ske, hur jag än gör så kommer jag ju att göra det.

DET är läskigt. Men jag tänker helatiden att det är långt kvar men det är ju egentligen itne det. Lika kort tid sen som det va Mars. Fast egentligen så känns det som att jag har varit gravid huuuuuuuuuur länge som helst men det känns i allafall som att det roliga biten börjar nu.

Igår kikade jag lite på bebiskläder. Dom dära allra minsta. Lite skrämmande va det allt, men roligt med=) Det känns verkligen konstigt. Att det är till vårat egna barn. Jag har köpt hur mycket bebiskläder som helst förut till alla andras barn. Det är en helt annan känsla att gå runt bland alla pytte pytte kläder och veta att man handlar till sig själv!


Nu har jag bråttom!

 
 
.sandra

.sandra

24 juni 2010 12:12

Jag ska också ha med mig jordgubbar! :) Det är ju sååå gott!
Jag och min kompis gick och kollade på bebiskläder förra veckan. Det finns ju så mycket gulligt och fint!

http://ordavsandra.blogg.se

 
.sandra

.sandra

24 juni 2010 15:36

Var dom svenska jordgubbarna godare än de importerade? Det skiljer ju en del i pris, så jag vet inte vikla jag ska satsa på.
Kan tänka mig att det känns skrämmande. I nuläget lägtar jag tills jag får titta på bebiskläder till mig, eller så. Men när jag väl är där kommer jag säkert tycka att det känns skrämmande. :P Åh, mini converse är såååå söta!

http://ordavsandra.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 4 februari 2011 10:53

Hejsan! ville bara påminna om att jag har en ny blogg, för att denna inte funkar så bra! Men besök mig på: alskadeingen.blogg.se   ...

Av Jennie - 2 december 2010 15:51

Hejsan. Ledsen för dålig uppdatering, men det har ju hänt en del den senaste veckan=) Gabriel valde ju inte att komma ut själv så det blev igångsättning på Måndagen den 22:a. För er som inte vet redan alltså. Fast det gör väl dom flesta. Ha...

Av Jennie - 15 november 2010 15:52

Nu väger jag 69 kg, bara så ni vet. Om ni någongång ska kalla mig tjock så är det nu, för jag tänker ALDRIG mer vara tjock. Om jag inte blir gravid nån mer gång i livet då så klart. Men fattar ni!? Jag har gått upp 16 kilo! Det är nästan inte okej. O...

Av Jennie - 11 november 2010 18:24

Hejsan. Verkligen ledsen att jag bloggar så sällan nu för tiden. Det är denna DUMMA datorn som inte klarar av min bloggsida. Ni skulle inte heller blogga om det tog hundra år att skriva ett inlägg. Jag får till och med vänta när jag måste sudda lit...

Av Jennie - 29 oktober 2010 17:09

Hejsan. Nu ska ni få höra! Det kan möjligtvis vara lite intimt så ni som känner att ni inte vill ta del av lite halvintim info om mig kan ju sluta läsa här.. Jo, igår upptäckte jag att mina bröst har börjat läcka! Visserligen läcker dom inte a...

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards