Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Om du inte vill förstöra lördagen, läs inte detta inlägg.

Av Jennie - 25 september 2010 14:27

Nä det blev inget Göteborg idag. Och jag är sååååååå besviken.

Jag hade skitont i min jävla mage hela natten, alltså matmagen och kunde aldrig sova och de gånger jag väl lyckades slumra till så vaknade jag av att jag va skitsvettig och varm och det kliade sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
ååååååååå mycket på mig. Det kliar numera under huden känns det som så jag måste klia så hårt så att jag får ont. Det kliar i ansiktet och på armarna  och öronen mest. Så när jag vaknade va inte mitt humör det bästa direkt. Bebis vände och vred på sig hela natten med. Kände den att jag hade ont eller?

Skitläskigt och jag kan bara inte förstå att alla mina livsfarliga symptom ska komma på en jävla lördag jämt. Jag är så besviken. Jag som ville ha en perfekt och rolig dag i göteborg och så bara blir det såhär. 154 kr kastade i papperskorgen.

Inget är bra. Jag oroar mig för allt och nu vill jag faktiskt inte vara gravid mer. Nu har jag testat det och det va definitivt inget för mig. FY!

Jag vill bara ha våran bebis istället. Hoppa över dessa sista veckor som säkerligen bara kommer blivärre, gud vet allt jag kommer råka ut för. Havandeskapsförgiftning blir det säkert. Eller något annat smaskigt.


jag är JÄVLIGT negativ idag, men en så enkel och trevlig sak som att åka till närmsta stora stad och strosa runt i lite butiker som inte finns här och äta en trevlig middag ska blir förstört bara sådär, för att alla jävla sjukdomar i världen alltid ska hoppa på mig på en lördag. Det är inte okej. Jag ska aldrig planera något på en lördag någonsin i mitt liv igen. Hoppas verkligen inte att julafton infaller på en Lördag för då kan jag tyvärr inte lova något.


Jag tänker inte ens försöka vara positiv för det kommer bara att bli värre ändå. Nu ska vi iaf snart till knalleland och jag SKA köpa bebiskläder. Denna månaden SKA det mesta vara köpt och färdigt. Så det så.


Min besvikelse på min kropp är sååååååå sjukt stoooooooor. Den är tydligen bara gjord för att sitta hemma framför datorn. Gå utanför dörren är ju knappt att tänka på då jag ramlar och slår mig minst varannan dag.

 
 
fruuugan

fruuugan

26 september 2010 11:07

Kära tid frugan! Nu förstår jag ju att du hade en djup depression igår.
Som tur va blev det ju liite bättre igår.
Jag vet ju hur det är md en kropp som aldriiig gör som man vill. Men det är ju förstås på ett annat sätt för dej!
Nu är det bara fem dagar kvar tills vi ses!
Kisses

http://johannasfunderingar.blogg.se

 
Natha

Natha

26 september 2010 19:20

STOR BAMSEKRAM!

http://thelifeofyarp.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 4 februari 2011 10:53

Hejsan! ville bara påminna om att jag har en ny blogg, för att denna inte funkar så bra! Men besök mig på: alskadeingen.blogg.se   ...

Av Jennie - 2 december 2010 15:51

Hejsan. Ledsen för dålig uppdatering, men det har ju hänt en del den senaste veckan=) Gabriel valde ju inte att komma ut själv så det blev igångsättning på Måndagen den 22:a. För er som inte vet redan alltså. Fast det gör väl dom flesta. Ha...

Av Jennie - 15 november 2010 15:52

Nu väger jag 69 kg, bara så ni vet. Om ni någongång ska kalla mig tjock så är det nu, för jag tänker ALDRIG mer vara tjock. Om jag inte blir gravid nån mer gång i livet då så klart. Men fattar ni!? Jag har gått upp 16 kilo! Det är nästan inte okej. O...

Av Jennie - 11 november 2010 18:24

Hejsan. Verkligen ledsen att jag bloggar så sällan nu för tiden. Det är denna DUMMA datorn som inte klarar av min bloggsida. Ni skulle inte heller blogga om det tog hundra år att skriva ett inlägg. Jag får till och med vänta när jag måste sudda lit...

Av Jennie - 29 oktober 2010 17:09

Hejsan. Nu ska ni få höra! Det kan möjligtvis vara lite intimt så ni som känner att ni inte vill ta del av lite halvintim info om mig kan ju sluta läsa här.. Jo, igår upptäckte jag att mina bröst har börjat läcka! Visserligen läcker dom inte a...

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards