Alla inlägg den 10 september 2010

Av Jennie - 10 september 2010 20:24

Nu ligger det en halv pizza i min mage. Det va gott. För en gångs skull tog jag inte en capprisosa, eller hur det stavas, eller en hawaii med kebabsås. Jag tog en kebabpizza som hette "super".  Gott.

Nu kollar jag på Idol. Med tända ljus. Jag älskar tända ljus. Jag vill helst inte att dom ska slockna förräns någongång runt morgonen. Jag släcker dom alltså inte när vi ska sova. Dom står på säkra platser och slocknar runt 03 oftast. Hur mysigt som helst. Efter Idol ska jag och Fredrik kolla på Pirates of the Carribean. Eller hur det nu stavas=)


Bebis rör sig nu=) Hela magen skakar. Gungar fram och tillbaka.

Och jag måste ju berätta!! Idag har jag känt en liiiiiten liiiiiiten smärta runt sittbenen och svanskotan. Kan det vara något pytteform av foglossning? Jag tycker det är lite coolt=) Det tycker jag nog inte om det börjar plåga mig. Fast än gör det verkligen inte det.

Nu ska jag fortsätta njuta av min soffhängarkväll bland ljusen och myset. Kanske att min kropp kan acceptera en bit mörk chocklad?


Bye.

Av Jennie - 10 september 2010 17:56

Goddag.

Jobbat idag igen. Nu fick jag det att låta som att jag jobbar jämt. Så är ju inte fallet, men det va iaf tredje dagen i rad=) Nu ligger jag utslagen i soffan. Herrejesus vad trött jag är! Efter jobbet åkte jag upp till sjukhuset (mitt andra hem) och tog blodprover. Det va visst HBa1c dom skulle ta. Alltså långtidsblodsocker.


Idag är en riktigt syndardag. Jag har ätit nuggets och nu ikväll ska vi äta pizza. Stackars barn i mig. Det är inte mycket nyttigt den får i sig idag. Ajjabajja.


Det är mycket sammandragningar nuförtiden. Igår kväll när jag skulle sova kom det flera stycken efter varandra och det blir så svårt att andas när det kommer sammandragnignar samtidigt som man ligger ner. Och om man står eller går så blir man helt stel. Går knappt röra sig. Ja, jag känner mig mer och mer höggravid.

Särskillt igårkväll.


Jag ska försöka städa upp lite här nu. I morgon kommer min vän Helene från Skara och hälsar på mig!=) Det ska bli så roligt! Jag träffar ju inte mina Skara vänner särskillt ofta.


Bye!


Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards