Alla inlägg den 11 september 2010

Av Jennie - 11 september 2010 22:18

Herregud! Bebis gav mig precis de allra hårdaste sparkarna jag känt! Jag nästan studsade upp ur soffan! Armar ner och ben upp i magen. Det kändes som att den skulle ta sig ut. Bakvägen dessutom. Men inte då.


Idag har jag faktiskt känt, om än svaga små smärtor, men ändå. Som mensvärk och dagen har bjudit på massor av sammandragningar. Det tränas mycket i livmodern.

Nästan så jag blivit lite orolig. Fredrik och mamma tror att jag kommer föda tidigare, men jag vet inte vad dem grundar det på. Jag hoppas INTE tidigare, då är jag inte redo.


Idag har jag ju haft besök av Helene och det va mycket trevligt! Vi kikade lite i stan, åt på min favvorestaurang Oliven, sovulaki blev det. GOTT! Rekomenderas verkligen!

Sen åkte vi till knalleland och vi fyndade lite på Chilli och kärade ner oss i allt möjligt. Det kliar i fingrarna på mig att få göra en liten liten önskelista tills min födelsedag, för idag påminde Helene mig om att jag faktistk ska fylla år även denna hösten! Det hade jag glömt. Jag är så fokuserad på November, som alltid tidigare varit den tråkigasdte månaden som jag alltid nästan velat hoppa över. Men Frugan fyller ju år då med så det kan man ju såklart inte hoppa över=)

Men nu känns November som något helt annat. Ett ljus i det grå.


Jaja, angående önskelistan så ska jag göra en. Jag ska försöka få den att bli liten. Plötsligt känns det som att jag inte borde önska mig särskillt mycket. Mammor är ju sånna som ger. Inte får. Fast när jag tänker efter så borde det vara dom som får.

Något ska jag väl kunna önska mig ändå=)


Nä, Fredrik och jag ska nu genomgå våran kvällsrutin. Vända Tv:n, kolla på Tv:n. och sen sova. Jag gillar våran kvällsrutin!


P.s, jag och Helene bakade även kladdkaka, eller Helene bakade och jag kollade på typ. Men gott blev det! Väldigt mysigt!=)

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards