Alla inlägg den 28 september 2010

Av Jennie - 28 september 2010 15:22

Dålig uppdatering det senaste, förlåt! Men jag har faktikst gjort lite saker! Jag vet inte om jag har berättat att vi shoppade lite bebiskläder i helgen? Jag ska i alla fall visa dem för er här=) Och en rolig bild på magen. Jag ser verkligen bara gravid ut på magen och det kan se lite roligt ut tycker jag=)


Här är våra kläder som vi köpte:


Ja här har vi magen=) Den mäter 32 cm i SF-måttet nu. Alltså rakt över.

Som ni ser så är mina kläder för korta. Ändå har jag dragit ner dem så långt det tillåts på denna bild. När jag går åker dom upp över naveln så detta är inte något jag visar mig offentligt med oftast=)


Här är en söt lite varmare dräkt och tre par sockar.


Här är en body med tillhörande brallor och mössa, plus två mössor. Observera att det står "daddys No 1" på bodysetet.=)


Body med tillhörande brallor och en barbapappa kortärmad body. Hur söt är den inte!? Jag älskar den!


Ännu en hyllning till pappa body=) Plus lite extra byxor.Det är en svartvit randig body under den vita bodyn med. Alla storlekar är i str 50-56.Tänkte ha ett litet lager av det  till att börja med så får vi fixa de andra storlekarna sen. Jag vet att dom växer ut stl 50 snabbt, men jag vill köpa i den storleken ändå, okej?


Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards