Direktlänk till inlägg 24 september 2010

Göteborg i morgon=)

Av Jennie - 24 september 2010 21:04

Godkväll.

Idag har jag ju jobbat. Trodde att det va mitt sista arbetspass men så var inte fallet, jag har två tider nästa vecka med. Det är ju höstmarknad här i stan nu idag och i morgon och då är det alltid hur mycker folk som helst. Men idag tyckte jag inte att det va så mycket som det brukar. Det känns som att många börjar tröttna på höst och vårmarknaderna? Tråkigt i sånna fall. Jag tycker det är mysigt. När man inte hamnar jämte eller bakom hjärndöda rökare som inte kan FATTA någongång att man kanske inte borde röka när man är på en marknad precis där allt folk är så att alla som inte röker börjar hosta och alla stackarns barn får i sig röken. HUR JÄVLA SVÅRT kan det vara att fatta det? Mna måste ju ha rökt bort sina hjärnceller om man inte förstår det eller? Jag har svårt att tro annat i alla fall.


Jaja, efter jobbet åt jag jobbmat. Alltså på Mc donalds och sen gick jag och drack lite kaffe hos min stackars utarbetade mormor, dom har det inte lätt när det är så mycket att göra! Sen handlade jag och sen spenderade jag sjukt mycket tid och energi på att hitta Fredriks älskade teater konfektyrgodis som han vill ha på varje marknad. Jag kunde inte komma ihåg hur det såg ut riktigt och det är ju verkligen viktigt att det blir rätt godis lixom, så jag gick runt där på marknaden, huuuuuur trött som helst men vägrade ge upp hoppet om att jag skulle hitta rätt godis. Tillslut fann jag det! Det som va mest likt det jag kommer ihåg iaf och det blev rätt, som tur var! Annars hade någon i detta hem blivit väldigt ledsen=)


När jag kom hem vägrade jag sätta mig framför datorn för då hade jag ju suttit här och inte fått något gjort och varit stressad över allt som stör mig senare på kvällen. Jag vill att det på kvällen när man sitter och myser såhär en fredag ska vara perfekt. Det får inte vara stökigt och saker överallt som jag stör mig på för då kan jag inte slappna av. Så jag städade upp, förberedde maten vi åt ikväll och dushade. Vi åt potatisgratäng med kött och sås. Och sallad såklart. Köttet råkade bli inte riktigt klart så nu sitter jag och oroar ihjäl mig för att jag kanske fått i mig lite rosa kött. Så kvällen är förstörd ändå, så mycket som jag har ansträngt mig för att den skulle bli avslappnad och bra.


En annan dag ska jag berätta om alla mina drömmar jag haft det senaste. Mycket bebisar i drömmarna nu kan jag lova!


I morgon ska jag och Fredrik åka till Göteborg och vara där hela dagen=) Det va Fredriks ide som han överraskade mig med! Jag blev såklart jätteglad. Vi ska gå runt i göteborg och ha det mysigt och äta någonstans på kvällen. Det blir kanske något till bebis köpt hoppas jag!=)


Så nu  ska jag gå och lägga mig med min stora oro för köttförgiftning.

Godnatt!


 
 
jessica

jessica

24 september 2010 22:31

Samma med Daniel, ska ALLTID köpa teaterkonfektyr till honom också. Så får man stå och vänta i typ 100 år innan det är ens tur att säga vad man vill ha. :D

http://jpersika.blogg.se

Jennie

25 september 2010 12:00

haha ja! Fast det blev min tur snabbt, men jag gick ju runt och jämförde alla ståndens alternativ för att försöka hitta rätt. Det visade sig sedan att alla hade samma. Sjukt onödigt!=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 4 februari 2011 10:53

Hejsan! ville bara påminna om att jag har en ny blogg, för att denna inte funkar så bra! Men besök mig på: alskadeingen.blogg.se   ...

Av Jennie - 2 december 2010 15:51

Hejsan. Ledsen för dålig uppdatering, men det har ju hänt en del den senaste veckan=) Gabriel valde ju inte att komma ut själv så det blev igångsättning på Måndagen den 22:a. För er som inte vet redan alltså. Fast det gör väl dom flesta. Ha...

Av Jennie - 15 november 2010 15:52

Nu väger jag 69 kg, bara så ni vet. Om ni någongång ska kalla mig tjock så är det nu, för jag tänker ALDRIG mer vara tjock. Om jag inte blir gravid nån mer gång i livet då så klart. Men fattar ni!? Jag har gått upp 16 kilo! Det är nästan inte okej. O...

Av Jennie - 11 november 2010 18:24

Hejsan. Verkligen ledsen att jag bloggar så sällan nu för tiden. Det är denna DUMMA datorn som inte klarar av min bloggsida. Ni skulle inte heller blogga om det tog hundra år att skriva ett inlägg. Jag får till och med vänta när jag måste sudda lit...

Av Jennie - 29 oktober 2010 17:09

Hejsan. Nu ska ni få höra! Det kan möjligtvis vara lite intimt så ni som känner att ni inte vill ta del av lite halvintim info om mig kan ju sluta läsa här.. Jo, igår upptäckte jag att mina bröst har börjat läcka! Visserligen läcker dom inte a...

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards