Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Sluta tjata nuu!

Av Jennie - 20 september 2010 19:05

Hej.

Jag är trött. Dessa allergitabletter gör mig helt sjukt, galet trött. Och irriterad. Jag är så irriterad för att alla har åsikter kring mina tabletter.

 

Jag orkar inte heller höra mer om Sverige Demokraterna. Ja, dom har sjuka åsikter, dom är främlingsfientliga, men jag kan förstå dom som röstar på dom. Jag har många vänner som inte är från sverige, som jag verkligen tycker om. Men nu tycker jag att det nästan är fler som inte är från sverige i min stad och ja, jag är många gånger rädd För många av dem.Jag tänker inte gå djupare i ämnet. Tro inte att jag är rasist. Det är jag inte. Jag uppskattar visst mina utländska vänner. Jag vill bara inte att vårat land ska ta in fler, för då har vi inte resurser att ha väl hand om dom vi redan har. Vilket jag tycker är viktigt att vi kan göra.


Sluttjatat om det. Alla tycker som dom vill och jag orkar inte höra mer.


Idag ramlade jag. Det gjorde sjukt ont. Det är andra gången jag ramlar nu och det är inte okej. Tur är väl att jag inte ramlat platt på mage än. Bara på sidan och bakåt. Det gjorde väldigt ont på min svanskota. Jag blev ledsen och arg.


SHIIIIIIT vad trött och irriterad jag verkligen blir av dessa tabletter. Men försvinner bara klådan så kan jag sluta med dem sen.

 
 
.sandra

.sandra

20 september 2010 19:52

Upp med hakan! :) Förhoppningsvis hjälper tabletterna snart! Och jag tycker du gör rätt i som lyssnar på vad du själv känner är bäst. Ingen vet bättre. :)

http://ordavsandra.blogg.se

Jennie

20 september 2010 21:06

ja nu känner jag att det får vara slut med det här velandet. Bäst att göra ett seriöst försök. En läkare skulle ju inte ge en gravid kvinna något som är farligt för barnet. Men dessa tabletter borde kunna användas som sömnpiller!! Man blir verkligen sovtrött! Så nu ska jag ramla i säng=)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennie - 4 februari 2011 10:53

Hejsan! ville bara påminna om att jag har en ny blogg, för att denna inte funkar så bra! Men besök mig på: alskadeingen.blogg.se   ...

Av Jennie - 2 december 2010 15:51

Hejsan. Ledsen för dålig uppdatering, men det har ju hänt en del den senaste veckan=) Gabriel valde ju inte att komma ut själv så det blev igångsättning på Måndagen den 22:a. För er som inte vet redan alltså. Fast det gör väl dom flesta. Ha...

Av Jennie - 15 november 2010 15:52

Nu väger jag 69 kg, bara så ni vet. Om ni någongång ska kalla mig tjock så är det nu, för jag tänker ALDRIG mer vara tjock. Om jag inte blir gravid nån mer gång i livet då så klart. Men fattar ni!? Jag har gått upp 16 kilo! Det är nästan inte okej. O...

Av Jennie - 11 november 2010 18:24

Hejsan. Verkligen ledsen att jag bloggar så sällan nu för tiden. Det är denna DUMMA datorn som inte klarar av min bloggsida. Ni skulle inte heller blogga om det tog hundra år att skriva ett inlägg. Jag får till och med vänta när jag måste sudda lit...

Av Jennie - 29 oktober 2010 17:09

Hejsan. Nu ska ni få höra! Det kan möjligtvis vara lite intimt så ni som känner att ni inte vill ta del av lite halvintim info om mig kan ju sluta läsa här.. Jo, igår upptäckte jag att mina bröst har börjat läcka! Visserligen läcker dom inte a...

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards