Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Jennie - 24 juli 2010 14:32

Nu har jag varit med Frugan i typ en vecka. Det har självklart varit en trevlig vecka med mycket analysering kring allt vi varit med om. Först va vi här hemma hos mig och sen följde jag med till Källby i några dagar. Källby va inget stort ställe, men ganska mysigt=)

Vi träffade även Jossan i Lidköping och pratades vid över en lunch=) Det va verkligen roligt att träffa Jossan igen! Alldeles för längesen sen sist!


Men jag fick lite hemlängtan för i morgon åker ju jag till Finland i 9 dagar och jag behövde verkligen få umgås med Fredrik och mitt hem och mina saker.

När jag va liten fick jag aldrig hemlängtan, men nu när jag är stor får jag det väldigt ofta! Knäppt.


Nu sitter jag i våran säng. Jag äter i den, sitter vid datorn i den, läser i den, kollar på film i den. Jag älskar den. Jag avgudar den och vill helst inte lämna varken den eller Fredrik i 9 dagar. Men det ska ju såklart bli roligt.


Jag har kommit på en sak som kommer bli problematiskt under min vistelse i stugan i Finland. Det finns endast ett utedass. Ett nybyggd och fint utedass visserligen, men jag måste kissa minst en gång varje natt. Ska jag då gå ut i mörkret alldeles själv för att kissa? Det kommer jag absolut inte våga. Tänk om det kommer ett vilt djur och anfaller mig?


Det är v.24 nu med. Om bebisen föds nu så kan den överleva. Det är ju ingen stor chans till överlevnad men en liten liten chans och det ger ju en liten liten trygghet.


När jag va hos Frugan fick jag en allergisk chock pga deras hamster. Jag är  ju väldigt allergisk mot smådjur, främst gnagare, och det kliar fortfarande i halsen och ögonen och jag nyser helatiden. Sjukt jobbigt.


Jaja, nu ska jag ägna lite mer kärlek till våran underbara säng, sen ska vi handla och sen ska jag fixa musik i min mobil och sen ska jag skriva en packningslista tror jag allt.

Later!

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards