Alla inlägg den 3 juli 2010

Av Jennie - 3 juli 2010 11:33

Men förlåt! Jag har ju glömt att infomera om att det blev v.21 igår! Jag tänkte nästan inte på det själv faktiskt!

Jag får nog försöka bli lite bättre på att informera om vad som händer i min mage nu känner jag, men det får vi ta ikväll för jag får verkligen STOOOR sitta inne ångest nu!


Nä, inne kan man inte vara en sån här dag! Det är inte okej!


Puss, hej!

Av Jennie - 3 juli 2010 11:20

Hello.

Idag gick vi upp kl 10!! Det är faktiskt ganska bra gjort. Men bättre ska det bli! Nu har vi ätit frukost och hunnit slänga in en tvätt i tvättmaskinen.

Jag har ONT i min rygg mellan skulderbladen fast på vänster sida om ryggraden. Det bara kommer ibland, som en kramp och jag måste sträcka på ryggen åt alla möjliga håll och någon måste helst trycka hårt på det för att det ska försvinna. Vad är det?


Jag orkar faktikst inte med det längre, för det har varit så säkert ett år eller något. Är det något som ligger fel? Jag måste nog gå till en massör. Föressten så har jag faktiskt ett presentkort hos en massör som jag känner! Det ska jag utnyttja på min semester!


Förövrigt så är det ju världens finaste väder idag och jag älskar ju fint väder och vi ska förhoppningsvis bada någonstans. SKÖNT!


Sen vet jag inte mer vad dagen har att erbjuda men den blir säkert bra=)


Bye.

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards