Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Jennie - 5 juli 2010 13:13

Idag har jag inget att göra. Det får mig ganska omotiverad. Fredrik är och jobbar och det är iförsig skönt för det känns så himla bra när han går till ett jobb! Men det är lite ensamt hemma. Jag måste till exempel äta frukost själv, hur kul är det?

Jag ska rensa ur garderoben idag och städa badrummet. Sen ska jag läsa på om havandeskapspenning på försäkringskassans hemsida och sen vet jag inte vad jag ska göra mera. Jag vill ha en egen tvättmaskin så att jag kan tvätta när som helst, för jag tycker faktiskt att det är roligt att hänga ut tvätten ute! Det känns så himla fräsht! Synd att man bara kan göra det typ tre månader om året.


Synd att det inte är sol ute idag med för då hade jag nog åkt hem och badat.


Vaddå deppig?=)


Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards