Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Jennie - 10 juli 2010 19:23

Jag är ledsen att det just nu råder bloggtorka här, men jag utnyttjar faktiskt det fina vädret som alla andra och jag ska till Malmö i morgon så nu måste jag packa.

Jag har varit och badat med min lillebror idag och det va mysigt=)


Jag har även kollat in ett pytte pytte litet föl som finns hemma hos oss, endast två dagar gammalt och  det va så gulligt. Såklart glömde jag kameran när jag gick ner till hagen men jag kommer nog se den mera i sommar=)


Eftersom att jag åker till Malmö i morgon och kommer hem på onsdag så kommer det troligtvis vara total bloggtorka tills dess. Ni får stå ut.


En påminnelse: Det är v.22 nu=) Bebis sparkade hur mycker som helst i förrgår men nu har jag inte känt den nästan alls idag=( Jag hatar sådana dagar.  Hoppas den är riktigt vild i morgon=)


Hejdåååå!

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards