Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Jennie - 6 juli 2010 21:01

Godkväll.

Nu har jag äntligen rensat ur mina garderober! Tre stora kassar med kläder blev det som jag inte längre kan använda. HUR liten har jag ens varit? Nu kan jag lova att jag märkte att jag har blivit större i alla fall! Helt sjukt!

Alla mina midjehöga kjolar va ju bara att glömma! Varken såg bra ut eller nådde runt min midja. Några jeans va inte heller att tänka på, visserligen kan jag väl ha några av dem med en såndära gummibandsgrej om knappen, men jag får just nu i detta tjocka tillstånd klaustrofobi av tanken på tajta jeans. Det går inte så vartenda par fick åka ner till förrådet.

Nu är det så sorligt tomt i garderoben!En hel hylla är till och med helt tom.

I byxväg äger jag två par (trachiga), (allt för gamla) leggings och ett par strumpbyxor. Hur fattigt? Haha, men jag ska faktiskt gå och köpa upp mig på ett litet lager leggings och strumpbyxor i veckan.. kosta vad det kosta vill, jag behöver det faktiskt!

Nya trosor behöver jag med, som är bekväma. Det är inte mycket som är bekvämt längre kan jag lova! Klänningar har jag i allafall så det räcker! Och jag hittade en snygg kjol som alltid varit för stor i midjan men den passade så bra nu! Den passar nog iförsig inte länge till, men någon månad ska den nog gå på!


Den dagen jag får på mig mina älskade älskade fantastiska mizz sixty jeans i storlek 24, den dagen är jag tillbaka till mitt normala jag igen. Fast jag tror inte jag kommer kunna ha dom jeansen igen, men man kan ju alltid hoppas=) Jag strävar faktiskt mer efter att vara hälsosam än att komma i ett par älsklingsjeans.


Jag har sorterat bland mina smycken med och konstaterat att jag inte behöver några nya halsband i alla fall.


End of story.

Av Jennie - 6 juli 2010 11:14

Godmorgon. Ledsen att det inte blev några fler inlägg igår men jag va väääääldigt depp.

Jag åkte hem till mamma och pappa.


Men idag känns det bättre och jag undrar verkligen vart min gråtmildhet kommer ifrån? Jag som inte gråter för någonting i vanliga fall! Nu skulle jag kunna gråta om jag dödade en fluga typ. Det är väl i alla fall ett stooort graviditetssymptom?


Fast man måste faktiskt ta mig på allvar lika mycket ändå för det är faktiskt jobbigt!


Carl kissade på golvet precis och förstår inte varför han inte fick det? Kisset kan ju tydligen ligga där lixom. Det är väl inte så farligt? Nej nej..


Jag ska åka hem igen lite senare och ja, idag ska jag faktiskt försöka rensa ur mina garderober, för jag längtar efter att göra det samtidigt som jag undviker det. Konstigt.


Later.

Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards