Alla inlägg den 2 juli 2010

Av Jennie - 2 juli 2010 23:15

Alltså ursäkta mig att jag inte har bloggat på hela dagen idag, men jag antar att alla förstår att man inte sitter inne dessa få otroligt vackra dagar vi har i sverige!  Nä, nu va jag väl lite väl pessimistisk, men man måste ju passa på att vara utomhus när det är klarblå himmel och långt över 20 grader ute!

Visserligen har jag till och med lidit av värmen idag, men det är inte lätt att hantera solens stekande hetta när man ska hantera sin egen havande kropp.


Idag har jag och Fredrik varit på besök hemma hos Fredriks mamma, med familj. Jätteskönt har det varit att bara sitta i solen och prata och fika och äta och sånt! Jag uppskattar verkligen att få vara hos familj och släkt som har hus med altan och trädgård och sånt! Det är inte så roligt att sitta i en lägenhet mitt i sommaren! Fredrik vågade faktiskt bada i deras pool med! Han är en liten badkruka allt. Det är visserligen jag med, men jag står ju för det med=)

Vi har alltså haft en riktigt skön dag i solen och det är jag väldigt glad för för min värsta mardröm är ju att jag inte ska ha något att göra på min semester och bara sitta inne eller något! HEMSKA TANKE!


Jag ska njuta till fullo av min semester. Göra saker som jag gillar, föröska gå upp tidigare på morgonen, få ut något av mina dagar!


I morgon ska vi nog till stranden med Fredriks pappa och familj=) Trevligt!


Nu ska jag nog äta tror jag=)


Presentation


Jag heter Jennie och bor i Borås i en lägenhet med min pojkvän Fredrik. Vi väntar vårat första barn och det är det jag hade tänkt att denna bloggen ska handla om=). Bloggar om mina tankar och känslor och sånt som händer om dagarna.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards